- odpowiadasz za koordynację przepływu dokumentów: rejestracja, skanowanie, przekazywanie dokumentów oraz archiwizacja;
- współpracujesz z innymi działami w firmie: prawny, księgowy;
- jesteś wsparciem dla działu w działaniach organizacyjno-administracyjnych: zamówienia artykułów biurowych, organizacja spotkań z firmami zewnętrznymi i itp.
- świetnie planujesz i organizujesz swoją pracę;
- angażujesz się w pracę;
- posiadasz wysoką kulturę osobistą;
- jesteś obowiązkowy i dbasz o szczegóły;
- lubisz pracować w zespole;
- znasz pakiet MS Office;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować;
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy;
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne;
- pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.