specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
Pracownik w Dziale Księgowości z językiem obcym (m/k)
Pracownik w Dziale Księgowości z językiem obcym (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2112 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik w Dziale Księgowości z językiem obcym (m/k)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: JO-1806-410050
Zadania:
Realizacja procesów księgowych w jednym z obszarów: AP (PtP), AR (OtC), GL (RtR), rownież Procurement;
Wykonywanie działań księgowych;
Kontakt z klientem biznesowym;
Praca na wewnętrznych systemach organizacji;
Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz;
Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego niderlandzkiego;
Dobra znajomość j. angielskiego;
Doświadczenie w księgowości, administracji, zakupach/procurement (minimum 6 miesięcy);
Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows;
Znajomość SAP lub pokrewnego programu będzie dodatkowym atutem;
Chęć rozwoju i poszerzania swoich umiejętności.
Oferujemy:
Atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie;
Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku na nowym projekcie;
Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku polskim i światowym;
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...