Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową,rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik w dziale administracji
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
Nr Ref.: 001/LSS/ PCO
Zadania:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura
- wsparcie pracy Office Managera (m.in. prowadzenie kalendarza rezerwacji samochodów służbowych)
- zamawianie cateringów i taxówek dla gości firmy
- rozliczanie benefitów dla pracowników
- wprowadzanie faktur i ich weryfikacja
- wsparcie pracy recepcji ( odbieranie poczty tradycyjnej, przekazanie jej do odpowiednich działów, obsługa centrali telefonicznej)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w wymiarze minimum 3/4 etatu
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie ( min.B2)-warunek konieczny
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy przy obsłudze klienta
- komunikatywność, otwartość, chęć ciągłego doskonalenia
- punktualność, odpowiedzialność, dynamizm w działaniu
- chęć do podjęcia pracy od zaraz na okres dwóch miesięcy
- pracę w międzynarodowej firmie z branży nieruchomości w Centrum Warszawy
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na dwa miesiące za pośrednictwem Manpower
- możliwość połączenia pracy ze studiami zaocznymi wieczorowymi
- benefity pozapłacowe
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy realizacji ambitnych zadań w gronie doświadczonych profesjonalistów
- dostęp do innych ofert Manpower
- w procesie uwzględnimy zarówno osoby pełnosprawne jak i niepełnosprawne