Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1 - Lublin
- obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
- wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
- aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
- jesteś osobą zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.