Grupa Wróbel to dealer samochodów Mercedes-Benz, który jako jedyny w tej części Polski posiada autoryzację na sprzedaż i serwis wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych marki Mercedes-Benz.
Obecnie Grupa Wróbel to osiem oddziałów marki Mercedes-Benz zlokalizowanych we Wrocławiu, w Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach, Lubinie, Zielonej Górze i Częstochowie. W ramach tej sieci zostało uruchomione w 2012 r. najnowocześniejsze w południowo zachodniej Polsce Centrum Blacharsko-Lakiernicze. Firma zatrudnia 350 pracowników, a marka kojarzona jest z wysoką jakością, prestiżem i elegancją. Spółka skutecznie konkuruje z innymi podmiotami na rynku autoryzowanych dealerów Mercedes-Benz, zajmując czołowe miejsca na listach rankingowych. W 2013 roku zdobyła tytuł ”Najlepszej dużej sieci dealerskiej”, a Michał Łuczak, prezes firmy został wyróżniony tytułem Człowieka Roku miesięcznika Dealer.
W związku z rozwojem struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Mercedes Benz Grupa Wróbel poszukuje Pracowników do telefonicznej obsługi Klienta. Praca będzie polegała na przyjmowaniu zgłoszeń, obsłudze spraw, zapytań, produktów i usług oraz budowaniu długofalowej relacji z Klientami.
Jeśli chcesz się rozwijać, pracować w renomowanej, prestiżowej firmie, cenisz miłą atmosferę i szukasz pomysłu na swoją karierę zawodową? Dołącz do nas!
-
minimum 6-miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i/lub pracy w Call Center,
-
komunikatywność,
-
łatwość przekonywania,
-
zaangażowanie,
-
samodzielność,
-
przyjazne usposobienie,
-
konsekwencja w działaniu,
-
umiejętność pracy w Zespole,
-
dobra dykcja i miły głos,
-
wykształcenie minimum średnie,
-
znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
-
otwartość i chęć rozwijania umiejętności interpersonalnych.
Mile wdziana znajomość technik telefonicznej obsługi Klienta oraz budowania relacji
z Klientami za pośrednictwem telefonu.
-
stały i przejrzysty system wynagradzania, premie uzależnione od wyników pracy,
-
miejsce pracy salon Mercedes Benz w Pietrzykowicach,
-
szkolenia kompetencji i umiejętności,
-
atrakcyjny pakiet socjalny,
-
gwarancję stabilności i stałości zatrudnienia,
-
konsekwentny rozwój zawodowy z możliwością awansu,
-
świetną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się Zespole.