Ogłoszenie numer: 1763932, z dnia 2017-08-28
Agencja Pośrednictwa Pracy GRUPA I WORK certyfikat nr 10350 poszukuje dla pracodawcy holenderskiego osób do pracy w szklarniach przy kwiatach.
Współpracujemy z zaufaną firmą holenderską istniejącą od wielu lat na holenderskim rynku pracy, która cieszy się uznaniem wśród swoich pracowników.
Pracownik Szklarni
Miejsce pracy: podkarpackie, Holandia / Den Haag
Opis stanowiska
Praca wykonywana jest głównie w warunkach szklarniowych.
Zakres obowiązków obejmuje czynności tj.
- wyrywanie cebul kwiatów Amarylisa,
- obcinanie korzeni,
- sortowanie,
- pakowanie.
Miejsce pracy i zakres obowiązków przydziela pracodawca, w miarę zapotrzebowania na dane stanowisko pracy.
Wymagania
- Dyspozycyjność na okres 3-6 miesięcy (możliwość przedłużenia kontraktu)
- Gotowość do wyjazdu "od zaraz",
- Silna motywacja do pracy.
- Prawo jazdy - mile widziane.
Oferujemy
- Kontrakt:
Umowa zawierana jest na 3-6 miesięcy z możliwością przedłużenia (możliwość urlopu w trakcie trwania umowy). - Godziny pracy:
Średnio 38 godzin w tygodniu. Istnieje możliwość pracy w nadgodzinach. - Stawki godzinowe:
W Holandii, zgodnie z tamtejszym prawem obowiązują stawki wiekowe: - 19 lat - 7,62 €/godz. brutto
20 lat - 8,57 €/godz. brutto
21 lat i więcej - 9,51 €/godz. brutto
Co tydzień pracodawca wypłaca również pieniądze wakacyjne i dodatek do mieszkania. - Wypłata:
Na konto bankowe;.
Po tygodniu możliwość uzyskania zaliczki w wysokości do 250 €
Pozostała pensja co 4 tygodnie.
Pracownik musi posiadać konto bankowe, najlepiej w walucie Euro. - Zakwaterowanie:
Domki jednorodzinne, bądź mieszkania. Pokoje 2-4 osobowe, wyposażone w sprzęt AGD, kuchnie również wyposażone. Zakwaterowanie w miasteczkach w odległości około 10 km od Hagi. - Wyżywienie:
We własnym zakresie. - Inne:
Koordynatorzy pomagają w zakwaterowaniu, nadaniu numeru Sofi/BSN i w przypadku problemów zapewnia pomoc w trakcie trwania kontraktu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.