Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów przemysłowych oraz zajmująca się produkcją konstrukcji stalowych zatrudni pracowników na stanowisko:
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zadania:
obsługa sekretariatu,
zarządzanie korespondencją,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji,
inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
sprawna obsługa MS Office,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
zaangażowanie i motywacja do pracy,
umiejętność szybkiego uczenia się,
dyspozycyjność w dni robocze.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju,
pracę w przyjacielskiej atmosferze,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania lub na adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Kosynierów 34A
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM Lucjan Macek, Ewa Żurek Sp.J. w Sosnowcu, ul. Kosynierów 34A
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...