Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
4 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
9 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
Firma BAKS Kazimierz Sielski - powstaliśmy w 1986 roku i przez ponad 30 lat swojej działalności staliśmy się największym w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych europejskich producentów systemów tras kablowych oraz instalacyjnych. Nasze rozwiązania zostały wykorzystane przy budowie największych stadionów w Polsce (Narodowy, Baltic Arena, Legia), dużych projektach deweloperskich (Sky Tower, Centrum Amazon, Galeria Echo Kielce) czy lotniskach (Okęcie, Modlin). Za granicą realizowaliśmy projekty m.in. dla Lego, Airbus, ThyssenKrupp. Stawia na innowacyjność rozwiązań i pełne dopasowanie produktów do potrzeb klientów, a wysoka jakość zapewniamy dzięki jednemu z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. W związku z planami rozbudowy i ekspansji, poszukujemy pracowników
Pracownik Sekretariatu
Opis stanowiska:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji
Zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań
Przygotowywanie i wysyłanie faksów, przesyłek pocztowych itp.
Inne bieżące sprawy administracyjne
Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Prowadzenie sekretariatu
Kompleksowa organizacja pracy biura
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki/sekretarki
Wysoka kultura osobista
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Dobra organizacja pracy
Komunikatywność
Dokładność
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Preferowane miejsce zamieszkania w promieniu do 15 km od siedziby firmy
Oferujemy:
Wynagrodzenie podstawowe + premia
Umowę o pracę
Benefity: kartę MultiSport , grupowe ubezpieczenie na życie
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
4 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
9 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...