Blumenbecker Polska Sp. z o.o. to wiodący dostawca usług i produktów z zakresu elektrotechniki i automatyki przemysłowej. Nasza firma specjalizuje się w prefabrykacji szaf i pulpitów sterowniczych oraz rozdzielnic. Od ponad 10 lat zapewniamy stabilne zatrudnieniem naszym pracownikom.
Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Katowice - Ligota
Idealny kandydat posiada:
- Wykształcenie wyższe ( kierunki: Administracja, Zarządzanie, Ekonomia lub pokrewne )
- Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, rzetelność, sumienność, terminowość
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
Czym będziesz się zajmował?
- Koordynowanie obiegu dokumentów w firmie
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa recepcyjna gości i koordynacja spotkań
- Zakup materiałów biurowych, artykułów spożywczych itp.
- Organizacja podróży służbowych ( rezerwacja hoteli i biletów, wypisywanie delegacji)
- Prowadzenie kasy gotówkowej (m.in. tworzenie raportów kasowych)
- Zatwierdzanie faktur i koordynacja ich obiegu
- Inne bieżące prace administracyjne
Gwarantujemy:
- Pracę w stabilnej firmie o międzynarodowym charakterze
- Umowę o pracę i wynagrodzenie, dzięki któremu będziesz mieć poczucie, że ulokowałeś swoje kompetencje i zaangażowanie we właściwym miejscu
- Benefity finansowe i pozafinansowe
- Elastyczne godziny pracy – zaczynamy pracę między 7.00 a 9.00
- Zgrany i przyjazny Zespół