Najnowsze oferty pracy

  • Ambasador Jakości

    Grupa Outworking   Kielce    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.
    1 dni
    Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   świętokrzyskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   świętokrzyskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Pracownik Biurowy

    RIM Rafał Pawłowski   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 000 - 6 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Potrzebujemy kogoś do przyjmowania zleceń na kontenery, do układania grafików kursów dla kierowców i wystawiania faktur.
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Pracownik biurowy

    PPUH "RADKOM" Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie biura obsługi klienta, obsługa centrali i rozmów telefonicznych, poczty tradycyjnej i poczty e-mail, obsługa administracyjna biura w tym rejestracja dokumentów, zarządzaniem obiegiem informacji i dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Kielce Pracownik Biurowy Kielce
Pracownik sekretariatu z j. angielskim

Pracownik sekretariatu z j. angielskim

Adecco Poland Sp. z o.o.
Kielce
praca stacjonarna
2772 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


Pracownik sekretariatu z j. angielskim

Miejsce pracy: świętokrzyskie/ Kielce

Nr Ref.: PSA/04/2017/KLC

Zadania:

  • Obsługa połączeń telefonicznych
  • Zajmowanie się korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Bieżąca obsługa administracyjna biura
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy
  • Przemieszczanie się samochodem służbowym w obrębie Kielc.

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wykształcenie min. średnie

Oferujemy:

  • Pracę od zaraz
  • Okres próbny w oparciu o umowę zlecenie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:30

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Ambasador Jakości

    Grupa Outworking   Kielce    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.
    1 dni
    Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   świętokrzyskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   świętokrzyskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą.
  • Pracownik Biurowy

    RIM Rafał Pawłowski   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 000 - 6 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Potrzebujemy kogoś do przyjmowania zleceń na kontenery, do układania grafików kursów dla kierowców i wystawiania faktur.
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Pracownik biurowy

    PPUH "RADKOM" Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie biura obsługi klienta, obsługa centrali i rozmów telefonicznych, poczty tradycyjnej i poczty e-mail, obsługa administracyjna biura w tym rejestracja dokumentów, zarządzaniem obiegiem informacji i dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą,...