Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Pracownik sekretariatu / recepcji
Miejsce pracy: Katowice
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownika sekretariatu - w niepełnym wymiarze godzin
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
- wsparcie administracyjne pracowników firmy (zakupy, organizacja podróży służbowych),
- obsługa recepcji firmy (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej),
- opieka nad gośćmi i klientami,
- organizacja spotkań biznesowych, imprez integracyjnych, telekonferencji.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- mile widziane doświadczenie na stanowiskach administracyjnych, asystenckich,
- bardzo dobra umiejętność nawiązania i utrzymania pozytywnych relacji biznesowych,
- komunikatywność, otwartość, sumienność w wykonywanych obowiązkach.
Informacje dodatkowe:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- bogaty pakiet socjalny,
- codzienny kontakt z językiem angielskim,
- częściowa praca zdalna,
- praca od poniedziałku do piątku (na 1/2 lub 3/4 etatu),
- przyjazna atmosfera pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".