Szpital Uniwersytecki w Krakowie aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
-
wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień, w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń i innej dokumentacji wynikającej z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa i Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w SU,
-
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze Sekretarza, w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert/wniosków, wsparcie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji i prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
-
archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień.
-
wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne lub prawnicze),
-
dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
-
mile widziane udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych ( rok doświadczenia),
-
biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Word, Excel),
-
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu, odporność na stres,
-
studia/szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem.
-
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
-
świadczenia socjalne, w tym m.in. karta Multisport.