specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
12 godz.
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Lidl należy do najszybciej rozwijających się firm handlowych w Europie. W Polsce posiadamy obecnie ponad 500 sklepów na terenie całego kraju. W związku z dalszym rozwojem sieci w Polsce poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik Sekcji Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jankowice k. Poznania
Od kandydatek/kandydatów oczekujemy:
wykształcenia min. średniego (mile widziane wyższe)
znajomości zasad ortografii
dobrej umiejętności obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
zdolności organizacyjnych oraz samodzielności w działaniu
miłego głosu i wysokiej kultury osobistej
opanowania, cierpliwości, asertywności
gotowości do wykonywania pracy min. 2 soboty w miesiącu oraz w godzinach popołudniowych
pobliskiego miejsca zamieszkania
Mile widziane:
doświadczenie związane z obsługą klienta
umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
szkolenia z zakresu obsługi klienta
Oferujemy:
pracę w wymiarze ½ etatu
atrakcyjne wynagrodzenie
pewne i stabilne miejsce pracy
pracę w dynamicznym zespole
dużą samodzielność w działaniu
prywatną, bezpłatną opiekę medyczną
Poniżej przedstawiamy 2 proste kroki, w jaki sposób złożyć aplikację do firmy Lidl Polska:
1. Wejdź na naszą stronę kariera.lidl.pl w zakładkę „Oferty pracy” i wyszukaj interesującą Cię ofertę.
2. Wypełnij wszystkie zakładki - podaj swoje dane, wypełnij kwestionariusz, dołącz CV i List Motywacyjny w formie elektronicznej.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
12 godz.
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.