Jesteśmy nowoczesną placówką medyczną świadczącą kompleksową opiekę medyczną ukierunkowaną na potrzeby kobiet w każdym wieku. Na rynku działamy od blisko 15 lat, pozostając liderem swojej branży. Dokładamy starań, by świadczone przez nas usługi wyróżniały się wysoka jakością i skutecznością. Miarą sukcesu INVICTA jest satysfakcja pacjentów i partnerów biznesowych osiągane w oparciu o starannie dobrany zespół ekspertów. Aktywnie inwestujemy w innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie, dzięki którym podnosimy poziom i rozszerzamy zakres oferowanych usług.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Pacjentów Kliniki (prywatnych, zagranicznych, z towarzystw ubezpieczeniowych oraz w ramach NFZ)
- Udzielanie informacji o oferowanych usługach
- Obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych za usługi medyczne i odpowiedzialność za ich prawidłowość
- Umawianie / odwoływanie wizyt
- Prowadzenie podstawowej dokumentacji
Poszukujemy osoby, która spełnia następujące wymagania:
- Dobra znajomość co najmniej jednego języka – angielski lub rosyjski
- Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami
- Zaangażowanie i odpowiedzialność w stosunku do realizowanych zadań
- Odporność na stres, dojrzałość emocjonalna
- Łatwość adaptacji do zmian
- Samodzielność łączona z pracą zespołową
- Empatia
- Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Doświadczenie w rejestracji medycznej
Wybranym kandydatom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole w firmie o dobrej pozycji rynkowej, przyjazną atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu, szkolenia niezbędne do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków.