Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecnaw 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik recepcji
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: REC/049/NZL
Zadania:
Pełna obsługa recepcji i pracowników firmy w zakresie:
- przekazywania połączeń przychodzących do odpowiednich pracowników w firmie,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- zamawianie artykułów biurowych, spożywczych
- kontakt z dostawcami i współpraca z dostawcami,
- organizacja spotkań i eventów (przygotowanie sal, sprzętu, zamówienie cateringu itp.),
- organizacja podróży służbowych pracowników (zamówienie i zakup biletów lotniczych, hoteli),
- wsparcie w księgowości w zakresie opisywania faktur,
- wszelkie prace administracyjne, tworzenie pism, kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów itp.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Biegła znajomość obsługi komputera MS Office: Outlook, Excel, Power Point i Word.
- Zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę na okres 12 miesięcy (do czerwca 2015r.) z możliwością przedłużenia współpracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet socjalny
- Możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu.