Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, współpraca z innymi działami. Wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko - turystyczne), bardzo dobra znajomość j....
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI: Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcję; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie...
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Recepcji w Salonie Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: 005591
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów Salonu sprzedaży; - Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; - Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych; - Udzielani informacji dotyczących aktualnych promocji i oferty firmy; - Wsparcie administracyjne dla pracowników Salonu.
Oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta; - Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych; - Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy.
Oferta:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; - Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy, - Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, współpraca z innymi działami. Wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko - turystyczne), bardzo dobra znajomość j....
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI: Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcję; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie...
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...