Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Pracownik Recepcji/ Administracji
Praca Tymczasowa
Nr Ref.: BRF/050/ZEG
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących- wewnętrznych i zewnętrznych
- Obsługa korespondencji
- Organizacja podróży służbowych i zakwaterowania
- Zamawianie oraz kontrola zapasów materiałów biurowych
- Koordynacja rezerwacji sal konferencyjnych
- Wykonywanie prostych tłumaczeń dokumentów
- Wspieranie Business Development Managera w korespondencji elektronicznej i wyszukiwaniu internetowym
- Wspieranie wszelkich prac administracyjnych
- Obsługa faktur
- Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
- Kontrola ewidencji czasu pracy pod względem list obecności, podpisów, odchyleń
- Znakomitych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
- Samodzielności i inicjatywy
- Koncentracji na Kliencie
- Umiejętności organizacyjnych, TERMINOWOŚCI
- Dokładności w każdym szczególe
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- Biegłej znajomościj ęzyka angielskiego w mowie i piśmie – jako warunek konieczny
- Umiejętności pracy w zespole
- Elastyczności i wielozadaniowości
- Minimalnego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Pracę międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobre warunki zatrudnienia
- Współpracę w młodym, dynamicznym i rozwojowym środowisku
- Chętnie współpracujemy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności