poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Wrocław, Dworzec Główny
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
- Obsługa pasażerów i klientów dworca w ramach udzielania informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania; obsługa najemców lokali
- Współpraca z służbami na terenie dworca
- Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji
- Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie
- Udział w przedsięwzięciach realizowanych na terenie dworca
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1)
- Mile widziana znajomości języka ukraińskiego lub rosyjskiego
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
- Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku aplikowania.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.