poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Poznań
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów
- udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej podróży
- udzielanie informacji na temat opóźnień pociągów
- udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca; wskazania lokalizacji konkretnego punktu na dworcu i w pobliżu
- udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
- przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg Klientów (w tym zapytań o najem powierzchni lub możliwość zorganizowania na dworcu działań marketingowych); odpowiadania lub przekierowywania zapytań, wniosków, skarg i opinii Klientów do właściwych podmiotów
Nasze wymagania:
- znajomość topografii Miasta Poznania
- znajomość siatki połączeń kolejowych w obszarze Wielkopolski oraz pociągów dalekobieżnych w kraju
- mile widziany kurs pierwszej pomocy
- odporność na stres i reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- miłą atmosferę pracy
- dobrą lokalizację miejsca pracy
- pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa elastyczny grafik
- terminową wypłatę świadczeń
- umowę zlecenie
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.