poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Poznań
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów
- udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej podróży
- udzielanie informacji na temat opóźnień pociągów
- udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca; wskazania lokalizacji konkretnego punktu na dworcu i w pobliżu
- udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
- przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg Klientów (w tym zapytań o najem powierzchni lub możliwość zorganizowania na dworcu działań marketingowych); odpowiadania lub przekierowywania zapytań, wniosków, skarg i opinii Klientów do właściwych podmiotów
Nasze wymagania:
- znajomość topografii Miasta Poznania
- znajomość siatki połączeń kolejowych w obszarze Wielkopolski oraz pociągów dalekobieżnych w kraju
- mile widziany kurs pierwszej pomocy
- odporność na stres i reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- miłą atmosferę pracy
- dobrą lokalizację miejsca pracy
- pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa elastyczny grafik
- terminową wypłatę świadczeń
- umowę zlecenie
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku aplikowania.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.