Jesteśmy firmą budowlaną, która oferuje swoje usługi na polskim rynku od 27 lat. Działamy jako Generalny Wykonawca na terenie województwa Śląskiego, wykonujemy obiekty przemysłowe, użyteczności publicznej, pracujemy również na obiektach zabytkowych. Współpracujemy z inwestorami prywatnymi jak również publicznymi. W swojej ofercie wykonujemy obiekty „pod klucz” jak i „zaprojektuj-wybuduj”.
Pracownik Obsługi Sekretariatu
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7
Praca szuka człowieka!
Dołącz do zespołu MILIMEX S.A.
Twoje główne zadania:
Obsługa sekretariatu.
Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów.
Zarządzanie korespondencją.
Obsługa urządzeń biurowych.
Wprowadzanie faktur do firmowego systemu.
Obsługa gości.
Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy.
Co oferujemy:
Pełny etat i umowę o pracę – zapewniamy stabilne zatrudnienie.
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
Przyjazną atmosferę w zespole, który ceni współpracę i wsparcie.
Kogo szukamy?
Idealny kandydat to osoba:
Zorganizowana, dokładna i odpowiedzialna.
Komunikatywna, pozytywnie nastawiona do współpracy i otwarta na kontakt z ludźmi.
Znająca podstawową obsługę komputera, skanera oraz pakietu MS Office.
Posiadająca doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, ale niekonieczne).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
MILIMEX S.A. to firma budowlana istniejąca na rynku od ponad 25 lat, zajmująca się budową obiektów handlowych, użyteczności publicznej oraz mieszkalnych. Wykonujemy prace budowlane jako generalny wykonawca "pod klucz".
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
KLIMA-THERM Sp. z o.o.Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta Kompletne i terminowe wprowadzanie danych do elektronicznych kart pacjenta Wystawianie skierowań na badania Umawianie pacjenta na badania Pozyskiwanie zgód i podpisów od pacjenta (np. na podanie leków) Udzielanie pacjentom informacji...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...