młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1992 roku przez lata budując swój wizerunek. Dzisiaj jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym o ugruntowanej pozycji na rynku dóbr inwestycyjnych i zaopatrzeniowych, postrzeganym jako wiarygodny partner. Oferujemy nowoczesne rozwiązania techniczne, kompleksową obsługę oraz usługi serwisowe dla górnictwa, energetyki, koksownictwa, cementowni.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik Obsługi Sekretariatu
Miejsce pracy: Mikołów
Nr Ref.: BW
Zadania:
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;
przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;
obsługa telefonów – przyjmowanie i łączenie rozmów;
przyjmowanie i obsługa gości Spółki – przygotowywanie poczęstunku;
przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa;
przygotowywanie korespondencji - obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu;
odbiór poczty elektronicznej;
obsługa kserokopiarki innych urządzeń biurowych.
Wymagania:
wykształcenie średnie - posiadanie wykształcenia wyższego będzie dodatkowym atutem;
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
komunikatywność, inicjatywa;
umiejętność pracy w zespole;
dokładność i obowiązkowość;
znajomość obsługi programów MS Office;
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji;
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji z możliwością stałego rozwoju;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...