Dekoma, wiodąca firma z branży dekoracji wnętrz oraz dystrybucji wysokogatunkowych tkanin dekoracyjnych i meblowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
Pracownik Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Poznań, Swarzędz
Obowiązki:
- obsługa reklamacji od klientów,
- obsługa reklamacji do dostawców,
- raportowanie miesięczne,
- wsparcie kontroli jakości dostaw.
Wymagania:
- dobra znajomość j.angielskiego umożliwiająca komunikację zwłaszcza w piśmie - warunek konieczny,
- trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu Office,
- wielozadaniowość,
- kreatywność i inicjatywa w działaniu,
- elastyczność,
- swoboda w kontaktach z kontrahentami,
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- praca w Swarzędzu pełna wyzwań,
- od poniedziałku do piątku (I zmiana),
- możliwość rozwoju i poszerzania wiadomości z zakresu wiedzy o tkaninach, wzornictwie, marketingu, komunikacji w języku angielskim, pracy z nowoczesnym oprogramowaniem,
- praca w dynamicznym zespole profesjonalistów.