Ogłoszenie numer: 6989247, z dnia 2022-05-26
Jafi Sport Sp. z o.o. Sp. K.
Wierzymy, że sport jest jednym z najważniejszych obszarów rozwoju dziecka. Aktywność fizyczna nie tylko wzmacnia ciało, ale uczy szeregu umiejętności, które przydają się w całym późniejszym życiu. Niezwykły czas spędzony na letnim lub zimowym obozie pozostawia fantastyczne wspomnienia, ale to także pożyteczna nauka poprzez zabawę.
Jako marka Jafi Sport, od lat rozwijamy działalność w zakresie organizacji nie tylko wyjazdów rodzinnych czy integracyjnych, ale również letnich i zimowych obozów dla dzieci. Nasze campy – w najpiękniejszych, starannie wyselekcjonowanych zakątkach Polski i Europy – są okazją do zdobycia sportowych umiejętności, ale także innych doświadczeń, które owocują w późniejszym życiu.
Jafi Sport Camp to nie tylko narty w zimowej aurze – to także letnie obozy, na których dzieci uczą się jazdy na nartach wodnych, skimboardach, wakeboardach i rowerach MTB. Warto dodać, że każda z tych aktywności wzmacnia ciało, zwiększa koordynację ruchową i znakomicie przygotowuje do śnieżnych szaleństw na stokach.
Na każdym campie dzieci są pod opieką wykwalifikowanych i doświadczonych instruktorów oraz opiekunów. Uczą się samodzielności, nawiązują ciekawe znajomości, spędzają czas na świeżym powietrzu, a grafik treningów i dodatkowych atrakcji nie pozwala nawet na chwilę się znudzić.
Pełna integracja, dogodne warunki, profesjonalne bloki zajęciowe, szalona, ale pożyteczna i bezpieczna zabawa... to wszystko dla dzieciaków w wieku od 7 do 14 lat.
Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
Jeżeli zależy ci na ciekawej i pełnej wyzwań pracy w zgranym zespole, ale przy jednoczesnej możliwości realizowania swoich aspiracji i pomysłów, to zapraszamy do naszego zespołu. Pracując w Jafi Sport, biurze turystyki sportowe, będziesz mieć możliwość rozwoju i poszerzania horyzontów.
Zakres obowiązków:
- sprzedaż wyjazdów na narty i letnich dla klientów indywidualnych,
- sprzedaż wyjazdów na obozy sportowe dla dzieci,
- kompleksowa obsługa podróży klientów korporacyjnych i indywidualnych (mailowa/telefoniczna/bezpośrednia),
- realizacja polityki marketingowej firmy,
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi.
Wymagania
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
- wysoka motywacja i zaangażowanie,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- dyspozycyjność i dobre zarządzanie pracą własną,
- entuzjazm, pozytywna energia i bezkonfliktowy charakter,
- znajomość programów Office (Word, Excel, Power Point),
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków jak włoski czy niemiecki będzie dodatkowym atutem),
- znajomość regionów narciarskich również będzie mile widziana.
Oferujemy
- pracę, która pozwoli połączyć pasję ze zdobywaniem wiedzy ,
- wyjazdy szkoleniowe i produktowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjny system premiowy,
- ciekawą pracę w doświadczonym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość skorzystania z oferty wyjazdów z wyjazdy z oferty Jafi Sport na preferencyjnych warunkach.