Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
- rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
- realizacja działań marketingowych,
- składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań,
- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych,
- zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług
- wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami,
- przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamację, skargi, zgłoszenia, wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów,
- przyjęcie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazanie do realizacji
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista
- wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- łatwość prowadzenia rozmowy
- dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
Oferta:
- elastyczny grafik
- umowę zlecenia
- wynagrodzenie płatne za godzinę wykonywania zlecenia
- pakiet szkoleń na start
- dodatkowy pakiet szkoleń podczas zatrudnienia
- praca w centrum handlowym
- praca od poniedziałku do niedzieli wg grafiku
Poznaj
Grupa Outworking
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.