Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.
Tytuł pracy: Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)
Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.
Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)
Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?
Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. Oferujemy 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.
Jakie umiejętności są potrzebne?
- Biegła znajomość języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)
- Doświadczenie w obsłudze komputera
- Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
- Minimalny wiek: 18 lat
- Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
- Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
- Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
- Adres zamieszkania w Polsce
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
- Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
- Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
- 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
- Opieka medyczna LUX MED
- Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
- Pakiet Multisport
- Zniżka dla pracowników
- Możliwości kształcenia
- Możliwości rozwoju
Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?
Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.
Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:
Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.
Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.
Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.
Powodzenia z aplikacją!
Kliknij przycisk "Aplikuj teraz", aby rozpocząć.