Pracownik obsługi klienta - opiekun

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Kalwaria Zebrzydowska
praca stacjonarna
3 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik obsługi klienta - opiekun
Miejsce pracy: Kalwaria Zebrzydowska
Numer: StPr/24/1617
OBOWIĄZKI:
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji. Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a następnie możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. Praca ok. 30 h w tygodniu z możliwością pracy z większą ilością godzin. Sala zabaw czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 14:00-20:00, piątek: 12:00-20:00, sobota-niedziela: 10:00-20:00. Godziny pracy do ustalenia. Praca również w weekendy (możliwość wyboru weekendu). Praca w Kalwarii Zebrzydowskiej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku wychowanie fizyczne lub pedagogika. Mile widziane osoby w toku nauki na takich kierunkach, książeczka SANEPID, ukończony kurs opiekuna półkolonii lub opiekuna dziecięcego lub trenera itp., wymagane doświadczenie w pracy z grupą dzieci, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym. Komunikatywność, empatia do dzieci, umiejętność prowadzenia zajęć ruchowych na trampolinach. Mile widziane zaświadczenie o niekaralności, możliwość uzyskania dokumentu w późniejszym terminie.

Miejsce pracy:

Kalwaria Zebrzydowska


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,5 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Joanna Kiszczak
jkiszczak@praca.gov.pl
338759868 w. 135


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...