W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Obsługi Klienta - Dział reklamacji
Miejsce pracy: Kosakowo
Poziom wykształcenia: min. średnie.
Zakres obowiązków:
- raportowanie reklamacji;
- analizowanie zasadności roszczeń klientów;
- prowadzenie statystyk dotyczących reklamacji;
- obsługę klienta i prowadzenie dokumentacji w zakresie reklamacji.
Wymagania:
- doświadczenie w branży budowlanej w zakresie reklamacji;
- wiedza techniczna na temat płytek ceramicznych- mile widziana;
- wykształcenie minimum średnie;
- dobrej znajomości pakietu Microsoft Office 365, a w szczególności arkusza kalkulacyjnego;
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta;
- samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
- wysokich kompetencji interpersonalnych (komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z pracownikami różnych szczebli);
- bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów);
- prawo jazdy kat. B;
- mile widziana znajomość prawa reklamacyjnego.