- sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy
- analizy przychodów oraz kosztów
- weryfikacja danych w systemach finansowo-księgowych, nadzór nad jakością i poprawnością danych
- doskonalenie i tworzenie narzędzi controllingowych usprawniających proces raportowania
- wsparcie w procesie budżetowania
- inne analizy zlecone przez przełożonego (np. analizy należności)
- wykształcenie wyższe/ średnie (preferowane kierunki: controlling, rachunkowość, finanse, ekonomia)
- znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność i rzetelność
- umiejętność skutecznej pracy pod presją w zmiennym otoczeniu, z dużą ilością danych
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- szkolenia wprowadzające, rozwijające i stałe wsparcie w trakcie pracy
Poznaj
ALKAZ Plastics S.A.
ALKAZ Plastics z siedzibą w Olsztynie istnieje od 1993 r. Największą wartość naszego zakładu dostrzegamy w fachowej obsłudze klienta, elastyczności działania oraz nieustannym dążeniu do osiągnięcia najwyższej jakości wyrobów.
Nasza działalność skupia się na projektowaniu, konstruowaniu i wytwarzaniu form wtryskowych oraz przetwórstwie tworzyw sztucznych. W tym zakresie stale udoskonalamy procesy produkcyjne i stosowane materiały, aby produkowane przez nas wyroby w najwyższym stopniu satysfakcjonowały naszych Klientów pod względem jakościowym i kosztowym, a także szybkości i sprawności realizacji projektów.
Mamy świadomość, że sukces naszych działań znacząco zależy od ludzi, którzy w nich uczestniczą, dlatego też staramy się zapewnić im warunki pracy, dzięki którym mają szansę wykonywać swoją pracę z przyjemnością i czerpać satysfakcję z osiąganych rezultatów.