Naszym Klientem jest firma z branży biotechnologicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, zatrudniająca około 40 osób. Firma zajmuje się mikrorozmnażaniem roślin w warunkach sterylnych – w laboratorium kultur in vitro. Od wielu lat posiada światowy certyfikat GLOBALG.A.P. ®.
Pracownik Kadrowo - Administracyjny
Zadania na oferowanym stanowisku:
ADMINISTRACJA KADROWA:
Koordynacja spraw personalnych we współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym tj. m.in.:
- przygotowywanie, kompletowanie i nadzór nad dokumentacją kadrową, prowadzenie listy obecności, rozliczanie godzin pracy, delegacji, obliczanie stażu pracy, kierowanie na szkolenia, wstępne i okresowe badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz przygotowywanie innych dokumentów pracowniczych,
- prowadzenie ewidencji w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń BHP i innych,
- dbanie o sprawny i terminowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy firmą, a biurem rachunkowym,
- aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ,
- a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników,
- prowadzenie dokumentacji i koordynacja procedur certyfikacji GLOBALG.A.P.®
ADMINISTRACJA BIUROWA:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami usług energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych itp. oraz analiza rynku, wybór dostawców / podwykonawców, analiza ofert, negocjowanie warunków umowy / ceny.
- Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (operatorzy usług, firmy ubezpieczeniowe, firmy leasingowe, banki, kancelaria prawna).
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Kadr, Office Manager lub Specjalista ds. Administracyjnych).
- Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw administracyjnych i kadrowych.
- Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju – warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
- Wykształcenie wyższe na kierunku administracja, zarządzanie - dodatkowy atut.
- Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
- Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą. :)
- Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.
Pracodawca Oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
- Dofinansowanie kursów językowych.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
- Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
- Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
- Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
- Miejsce pracy: Kraków/ Nowa Huta.