Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Kadrowo - Administracyjny

Syntegia HR Sp. z o.o
małopolskie, Kraków / Nowa Huta
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
998 dni temu

Naszym Klientem jest firma z branży biotechnologicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, zatrudniająca około 40 osób. Firma zajmuje się mikrorozmnażaniem roślin w warunkach sterylnych – w laboratorium kultur in vitro. Od wielu lat posiada światowy certyfikat GLOBALG.A.P. ®.

Pracownik Kadrowo - Administracyjny
Zadania na oferowanym stanowisku:

 

ADMINISTRACJA KADROWA:


Koordynacja spraw personalnych we współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym tj. m.in.:
  • przygotowywanie, kompletowanie i nadzór nad dokumentacją kadrową, prowadzenie listy obecności, rozliczanie godzin pracy, delegacji, obliczanie stażu pracy, kierowanie na szkolenia, wstępne i okresowe badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz przygotowywanie innych dokumentów pracowniczych,
  • prowadzenie ewidencji w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń BHP i innych,
  • dbanie o sprawny i terminowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy firmą, a biurem rachunkowym,
  • aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ,
  • a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji i koordynacja procedur certyfikacji GLOBALG.A.P.®
ADMINISTRACJA BIUROWA:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami usług energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych itp. oraz analiza rynku, wybór dostawców / podwykonawców, analiza ofert, negocjowanie warunków umowy / ceny.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (operatorzy usług, firmy ubezpieczeniowe, firmy leasingowe, banki, kancelaria prawna).
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Kadr, Office Manager lub Specjalista ds. Administracyjnych).
  • Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw administracyjnych i kadrowych.
  • Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju – warunek konieczny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja, zarządzanie - dodatkowy atut.
  • Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą. :)
  • Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.

Pracodawca Oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
  • Dofinansowanie kursów językowych.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
  • Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
  • Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
  • Miejsce pracy: Kraków/ Nowa Huta.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...