![](/img/firma/templates/742831/23994/sgs_top.jpg)
![](/img/firma/templates/742831/24049/koles.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy wsparcia dla Działu IT w zakresie:
Pracownik Helpdesk
Miejsce pracy: Pszczyna
Zadaniem pracownika będzie przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych, jak również pomoc przy serwisowaniu sprzętu i infrastruktury IT oraz instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
Wymagania:
- Znajomość środowiska MS Windows i aplikacji biurowych
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy z użytkownikiem
- Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
- Podstawowe umiejętności serwisowania sprzętu PC
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS), Active Directory oraz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów związanych z infrastrukturą PC
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie z elektronicznym sprzętem laboratoryjnym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
- Bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
![](/img/firma/templates/742831/24049/100.jpg)