Ogłoszenie numer: 1985677, z dnia 2018-06-11
Firma informatyczna z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku IT specjalizująca się w utrzymywaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych w dużych i średnich firmach o zróżnicowanej działalności z różnych branż. Wewnętrznie tworzy rodzinną atmosferę pracy, dążąc do ciągłego doskonalenia jakości (w tym także jakości pracy), doceniająca talenty i osobiste zaangażowanie pracowników, zapewniająca stabilne warunki pracy i wysokość płacy uzależnioną od wyników i osobistego zaangażowania.
Jeśli tylko jesteś osobą o profilu, który pasuje do przedstawionych wymagań a oprócz tego chcesz związać się z nami na dłużej, lubisz pracę z ludźmi, kontakt, chcesz pomagać innym w codziennych wyzwaniach informatycznych nie czekaj i aplikuj.
Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Działanie w oparciu o istniejące procedury i instrukcje
- Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, nadzorowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
- Wsparcie użytkowników końcowych z poziomu pierwszej i/lub drugiej linii z zakresu systemów oraz sprzętu IT – przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów
- Zarządzanie prawami dostępu ADDS, Exchange, aplikacjami biznesowymi klienta (II linia)
- Utrzymanie aplikacji biznesowych
- Diagnozowanie, rozwiązywanie incydentów technicznych oraz ich dalsze adresowanie w razie konieczności do odpowiednich działów technicznych
- Codzienny kontakt z administratorami systemów IT pracującymi w wewnętrznych strukturach
Wymagania
Zaczep nas jeśli możesz pochwalić się:
- Odpowiedzialnością za powierzone zadania
- Zdolnością do wychodzenia z inicjatywami własnymi
- Spokojnym usposobieniem
- Chęcią wdrożenia do pracy jako I linia wsparcia
- Minimum rocznym doświadczeniem w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników jako II linia wsparcia
- Dostępnością w pełnym wymiarze godzin (zmiany 7-15 lub 10-18)
- Umiejętnością samodzielnej analizy problemu, wyciągania wniosków i podejmowania decyzji
- Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów na platformach Windows
- Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów aplikacji Microsoft Office, Office 365
- Znajomością mechanizmu zarządzania użytkownikami, grupami uprawnień w oparciu o Active Directory – II linia wsparcia
- Umiejętnością zdalnej diagnostyki urządzeń peryferyjnych
Oferujemy
- Pieniądze: ciężko być efektywnym współpracownikiem nie dbając o efektywność własnej kieszeni. Masz do wyboru: umowa o pracę lub własna działalność. 3500zł.-5000zł. brutto plus % od uczestnictwa w projektach
- Prestiż: pracę w młodym, dynamicznym zespole, a konkretnie w znamiennym dziale wsparcia zwanym nieoficjalnie „Małpim Gajem”
- Wiedzę: intensywne wdrożenie w narzędzia i metodologie, na których pracujemy
- Rozwój: możliwość rozwoju ścieżki zawodowej zgodnie z zainteresowaniami w różnych kierunkach IT (administracja serwerowa; systemy zabezpieczania danych; administracja sieciowa; systemy cloud)
- Wygodę: biuro na Woli, w kameralnym kompleksie Ciołka 13
- Przygodę: dużo robimy, dużo testujemy i dużo zmieniamy
- Śmiech: świetne towarzystwo prawdopodobnie najlepszego zespołu na świecie
- Siłkę: Benefit Multisport - Na zdrowie!