Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.
Warszawa
praca stacjonarna
2290 dni temu

Ogłoszenie numer: 1985677, z dnia 2018-06-11

Firma informatyczna z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku IT specjalizująca się w utrzymywaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych w dużych i średnich firmach o zróżnicowanej działalności z różnych branż. Wewnętrznie tworzy rodzinną atmosferę pracy, dążąc do ciągłego doskonalenia jakości (w tym także jakości pracy), doceniająca talenty i osobiste zaangażowanie pracowników, zapewniająca stabilne warunki pracy i wysokość płacy uzależnioną od wyników i osobistego zaangażowania.

Jeśli tylko jesteś osobą o profilu, który pasuje do przedstawionych wymagań a oprócz tego chcesz związać się z nami na dłużej, lubisz pracę z ludźmi, kontakt, chcesz pomagać innym w codziennych wyzwaniach informatycznych nie czekaj i aplikuj.

Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Działanie w oparciu o istniejące procedury i instrukcje
  • Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, nadzorowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
  • Wsparcie użytkowników końcowych z poziomu pierwszej i/lub drugiej linii z zakresu systemów oraz sprzętu IT – przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów
  • Zarządzanie prawami dostępu ADDS, Exchange, aplikacjami biznesowymi klienta (II linia)
  • Utrzymanie aplikacji biznesowych
  • Diagnozowanie, rozwiązywanie incydentów technicznych oraz ich dalsze adresowanie w razie konieczności do odpowiednich działów technicznych
  • Codzienny kontakt z administratorami systemów IT pracującymi w wewnętrznych strukturach

Wymagania

Zaczep nas jeśli możesz pochwalić się:

  • Odpowiedzialnością za powierzone zadania
  • Zdolnością do wychodzenia z inicjatywami własnymi
  • Spokojnym usposobieniem
  • Chęcią wdrożenia do pracy jako I linia wsparcia
  • Minimum rocznym doświadczeniem w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników jako II linia wsparcia
  • Dostępnością w pełnym wymiarze godzin (zmiany 7-15 lub 10-18)
  • Umiejętnością samodzielnej analizy problemu, wyciągania wniosków i podejmowania decyzji
  • Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów na platformach Windows
  • Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów aplikacji Microsoft Office, Office 365
  • Znajomością mechanizmu zarządzania użytkownikami, grupami uprawnień w oparciu o Active Directory – II linia wsparcia
  • Umiejętnością zdalnej diagnostyki urządzeń peryferyjnych

Oferujemy

  • Pieniądze: ciężko być efektywnym współpracownikiem nie dbając o efektywność własnej kieszeni. Masz do wyboru: umowa o pracę lub własna działalność. 3500zł.-5000zł. brutto plus % od uczestnictwa w projektach
  • Prestiż: pracę w młodym, dynamicznym zespole, a konkretnie w znamiennym dziale wsparcia zwanym nieoficjalnie „Małpim Gajem”
  • Wiedzę: intensywne wdrożenie w narzędzia i metodologie, na których pracujemy
  • Rozwój: możliwość rozwoju ścieżki zawodowej zgodnie z zainteresowaniami w różnych kierunkach IT (administracja serwerowa; systemy zabezpieczania danych; administracja sieciowa; systemy cloud)
  • Wygodę: biuro na Woli, w kameralnym kompleksie Ciołka 13
  • Przygodę: dużo robimy, dużo testujemy i dużo zmieniamy
  • Śmiech: świetne towarzystwo prawdopodobnie najlepszego zespołu na świecie
  • Siłkę: Benefit Multisport - Na zdrowie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...