Najnowsze oferty pracy

  • Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer advisor with Danish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer advisor with Swedish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer service specialist with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers' problems...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu trudności związanych z obsługą. Zarządzanie zapytaniami...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Administrowanie i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.
Warszawa
praca stacjonarna
2474 dni temu

Ogłoszenie numer: 1985677, z dnia 2018-06-11

Firma informatyczna z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku IT specjalizująca się w utrzymywaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych w dużych i średnich firmach o zróżnicowanej działalności z różnych branż. Wewnętrznie tworzy rodzinną atmosferę pracy, dążąc do ciągłego doskonalenia jakości (w tym także jakości pracy), doceniająca talenty i osobiste zaangażowanie pracowników, zapewniająca stabilne warunki pracy i wysokość płacy uzależnioną od wyników i osobistego zaangażowania.

Jeśli tylko jesteś osobą o profilu, który pasuje do przedstawionych wymagań a oprócz tego chcesz związać się z nami na dłużej, lubisz pracę z ludźmi, kontakt, chcesz pomagać innym w codziennych wyzwaniach informatycznych nie czekaj i aplikuj.

Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Działanie w oparciu o istniejące procedury i instrukcje
  • Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, nadzorowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
  • Wsparcie użytkowników końcowych z poziomu pierwszej i/lub drugiej linii z zakresu systemów oraz sprzętu IT – przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów
  • Zarządzanie prawami dostępu ADDS, Exchange, aplikacjami biznesowymi klienta (II linia)
  • Utrzymanie aplikacji biznesowych
  • Diagnozowanie, rozwiązywanie incydentów technicznych oraz ich dalsze adresowanie w razie konieczności do odpowiednich działów technicznych
  • Codzienny kontakt z administratorami systemów IT pracującymi w wewnętrznych strukturach

Wymagania

Zaczep nas jeśli możesz pochwalić się:

  • Odpowiedzialnością za powierzone zadania
  • Zdolnością do wychodzenia z inicjatywami własnymi
  • Spokojnym usposobieniem
  • Chęcią wdrożenia do pracy jako I linia wsparcia
  • Minimum rocznym doświadczeniem w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników jako II linia wsparcia
  • Dostępnością w pełnym wymiarze godzin (zmiany 7-15 lub 10-18)
  • Umiejętnością samodzielnej analizy problemu, wyciągania wniosków i podejmowania decyzji
  • Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów na platformach Windows
  • Znajomością obsługi, diagnozowania i rozwiązywania problemów aplikacji Microsoft Office, Office 365
  • Znajomością mechanizmu zarządzania użytkownikami, grupami uprawnień w oparciu o Active Directory – II linia wsparcia
  • Umiejętnością zdalnej diagnostyki urządzeń peryferyjnych

Oferujemy

  • Pieniądze: ciężko być efektywnym współpracownikiem nie dbając o efektywność własnej kieszeni. Masz do wyboru: umowa o pracę lub własna działalność. 3500zł.-5000zł. brutto plus % od uczestnictwa w projektach
  • Prestiż: pracę w młodym, dynamicznym zespole, a konkretnie w znamiennym dziale wsparcia zwanym nieoficjalnie „Małpim Gajem”
  • Wiedzę: intensywne wdrożenie w narzędzia i metodologie, na których pracujemy
  • Rozwój: możliwość rozwoju ścieżki zawodowej zgodnie z zainteresowaniami w różnych kierunkach IT (administracja serwerowa; systemy zabezpieczania danych; administracja sieciowa; systemy cloud)
  • Wygodę: biuro na Woli, w kameralnym kompleksie Ciołka 13
  • Przygodę: dużo robimy, dużo testujemy i dużo zmieniamy
  • Śmiech: świetne towarzystwo prawdopodobnie najlepszego zespołu na świecie
  • Siłkę: Benefit Multisport - Na zdrowie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer advisor with Danish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer advisor with Swedish for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Customer service specialist with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers' problems...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu trudności związanych z obsługą. Zarządzanie zapytaniami...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Administrowanie i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379