Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Poszukiwanie nowych, potencjalnych dostawców
- Analiza rynku dostawców dla danych grup produktowych
- Monitorowanie i analizowanie niedoborów
- Analiza stanów magazynowych
- Przygotowywanie i monitorowanie planów zakupowych
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenia w obszarze zakupów w branży farmaceutycznej
- Dobre umiejętności analityczne
- Biegła obsługa komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel)
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność i zaangażowanie w pracę
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów
- Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnej.
- Pracę w stabilnej firmie
- Możliwość stałej współpracy
Poznaj
Salus International Sp. z o.o.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów, a praca u nas - przygodą, która daje szansę tworzenia i realizacji niepowtarzalnych pomysłów. Cenimy ludzi ambitnych, uparcie dążących do celu, którzy z pasją podchodzą do życia i pracy. O wyborze kandydatów decydują kwalifikacje oraz umiejętności wymagane na oferowanym stanowisku.