Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów.
Obecnie spółka poszukuje pracownika na stanowisko:
-
Poszukiwanie nowych, potencjalnych dostawców
-
Analiza rynku dostawców dla danych grup produktowych
-
Monitorowanie i analizowanie niedoborów
-
Analiza stanów magazynowych
-
Przygotowywanie i monitorowanie planów zakupowych
-
Realizowanie Zamówień do dostawców
-
Wykształcenie min. średnie
-
Doświadczenia w obszarze zakupów (mile widziane w branży farmaceutycznej)
-
Dobre umiejętności analityczne
-
Biegła obsługa komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel)
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Dyspozycyjność i zaangażowanie w pracę
-
Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów
-
Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnej
-
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
-
Pracę umożliwiającą zdobycie nowych doświadczeń zawodowych oraz rozwój własnych kompetencji
-
Narzędzia niezbędne do realizacji zadań
Poznaj
Salus International Sp. z o.o.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów, a praca u nas - przygodą, która daje szansę tworzenia i realizacji niepowtarzalnych pomysłów. Cenimy ludzi ambitnych, uparcie dążących do celu, którzy z pasją podchodzą do życia i pracy. O wyborze kandydatów decydują kwalifikacje oraz umiejętności wymagane na oferowanym stanowisku.