Variant S.A. notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Jesteśmy jednym z wiodących w Polsce producentów i dystrybutorów produktów z branży motoryzacyjnej, m.in. kosmetyków, klejów i chemii motoryzacyjnej, obecnym na rynku od 1991 roku. Niekwestionowanym liderem w dziedzinie sprzedaży opasek i obejm metalowych. Oferujemy ponad 15 tys. pozycji asortymentowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczną obsługę klienta w tym: sprzedaż wybranych produktów, doradztwo w zakresie oferowanego produktu, informację odnośnie istniejących promocji, przygotowywanie ofert handlowych, obsługę bazy danych, wsparcie Działu Sprzedaży.
- wykształcenia min. średniego
- min. rocznego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, call center
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i komunikatywności
- dbałości o język ojczysty, dobrej dykcji
- zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
- rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomości pakietu MS Office
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- dużą samodzielność na stanowisku
- motywujące wynagrodzenie