Firma Soloplan – dostawca oprogramowania logistycznego.
Soloplan jest jednym z wiodących producentów oprogramowania logistycznego na terenie Niemiec. Jako jeden z czołowych producentów, opracowujemy i dostarczamy innowacyjny i elastyczny pakiet oprogramowania CarLo®, stworzony do efektywnej realizacji wszystkich zadań związanych z zarządzaniem transportem.
Z naszego oprogramowania korzystają firmy na całym świecie. Prowadź szkolenia z CarLo ® na terenie całej Europy i miej aktywny kontakt z klientami! Czekamy właśnie na Ciebie jako:
Opis stanowiska
- Kompetentne wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania drogą telefoniczną, mailową i zdalną
- Rejestrowanie technicznych zgłoszeń, ich analiza oraz opracowywanie rozwiązań
- Przyjmowanie zgłoszeń klientów oraz ich dokumentacja w systemie
Kandydatom, którzy są zainteresowani wyjazdami służbowymi, oferujemy dodatkowy system premii. W ramach pracy w tym trybie wymagamy:
- Instalacje oprogramowania u naszych klientów
- Konfiguracja oprogramowania u klienta
- Szkolenie klientów z zakresu oprogramowania
Wymagania
- Ukończone studia na kierunkach informatycznych, logistycznych lub podobnych; Doświadczenie zawodowe w zakresie IT-Support | IT-Service Desk
- Bardzo dobra znajomość IT
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętne zarządzanie czasem pracy
- Dyspozycyjność w przypadku kandydatów zainteresowanych wyjazdami służbowymi
Oferujemy
- Atrakcyjne i nowocześnie urządzone miejsce pracy w innowacyjnym przedsiębiorstwie w samym centrum Katowic
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pakiet szkoleń
Soloplan Polska
Sp. z o.o.Sp.k.
Oprogramowanie
dla transportu,
spedycji i logistyki
ul. Dąbrówki 13
40 -081 Katowice
Polska
Dodatkowe
informacje:
soloplan.pl
nadesłanie aplikacji
w języku niemieckim
z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu, terminem najwcześniejszego podjęcia pracy oraz
Job-ID 650-8.
Napisz! topjobs@soloplan.pl