Dołącz do zespołu DTS System jako pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klienta Sieciowego. Zespół jest odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych oraz obsługę klientów sieciowych. Waszym głównym celem jest zapewnienie szybkiej i efektywnej pomocy technicznej, rozwiązywanie problemów związanych zarówno ze sprzętem, jak i oprogramowaniem, oraz udzielanie wsparcia w zakresie konserwacji i napraw urządzeń.
Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych
Miejsce pracy: Lublin
Twój zakres obowiązków:
Obsługa prowadzonych realizacji:
- Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń.
- Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy dokonasz uruchomienia systemów. Czasem będziesz świadczył pomoc techniczną w terenie. Do Twoich obowiązków należeć będzie także diagnozowanie usterek.
- Poprowadzisz również sprawy administracyjne dotyczące powierzonych instalacji. Współpracując z działem logistyki, zadbasz o zamówienia na zakup urządzeń potrzebnych do realizacji zleceń.
- Budowanie dobrych relacji z klientami.
- Powierzymy Ci podtrzymywanie obecnych i budowanie nowych, silnych relacji partnerami.
- Będziesz na pierwszej linii w kontakcie z klientami sieciowymi.
- Rozwój i budowanie marki eksperta.
- Liczy się dla nas odpowiednia wiedza na temat oferowanych rozwiązań – jesteśmy ekspertami w swojej branży. Dlatego nasi pracownicy stale podnoszą poziom swojej wiedzy technicznej.
- Będziesz uczestniczył w szkoleniach produktowych i technicznych prowadzonych przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami oraz mógł wspierać naszych klientów. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku.
Nasze wymagania:
- Znajomość systemów zabezpieczeń CCTV, SSWiN, KD, SSP, PA.
- Wiedza z zakresu podstaw obsługi sieci IT.
- Znajomość podstaw elektryki i elektroniki.
- Biegła obsługa komputera (Windows, Office).
- Minimum średnie wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym, informatycznym lub pokrewnym.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność posługiwania się narzędziami i elektronarzędziami.
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych.
- Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- Komunikatywność, sumienność, dokładność, lojalność, kreatywność.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.
- Niekaralność.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne warunki zatrudnienia - w naszej firmie są osoby, które pracują od początku istnienia. Pracownikom oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Jasny system wynagradzania - oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny systemem premiowy i nagrody roczne uzależnione od wyników.
- Niezbędne narzędzia pracy - otrzymasz podstawowe narzędzia pracy takie jak laptop i telefon komórkowy. Będziesz miał także do dyspozycji auto służbowe do wyjazdów na spotkania z klientami.
- Wdrożenie - pracę rozpoczniesz od procesu poznania swojego stanowiska pracy. Odbędziesz odpowiednie szkolenia produktowo-handlowo-techniczne, aby pozyskać niezbędną wiedzę potrzebną do pracy.
- Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość uzyskania uprawnień, dofinansowanie zajęć sportowych, możliwość pracy zdalnej, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, brak dress code’u, kawa / herbata, dofinansowanie wypoczynku.