Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik działu reklamacji

Work Service S.A.
Pszczyna
praca stacjonarna
2839 dni temu
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.

Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.



Pracownik działu reklamacji
Miejsce pracy: Pszczyna


Opis stanowiska:

obsługa Klienta w zakresie:

  • przyjmowania zgłoszeń oraz reklamacji,
  • udzielanie pisemnej informacji i wyjaśnianie dot. np. rachunków telefonicznych
  • zapewnienie wysokich standardów przy obsłudze Klienta
  • generowanie i wysyłanie odpowiedzi na pisma reklamacyjne Klientów
Wymagania:
  • ukończone 18 lat
  • bardzo dobra znajomości obsługi komputera
  • gotowość do podjęcia pracy od zaraz
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dyspozycyjność do pracy wg grafiku w systemie zmianowym
Oferujemy:
  •  umowę o pracę 
  • atrakcyjne szkolenie w ramach pracy (szkolenie wstępne płatne)
  • program motywacyjny i konkursy pracownicze
  • praca zmianowa 6-14/14-22
  • bardzo dobre warunki premiowania
  • możliwość rozwoju w renomowanej firmie
  • długofalową współpracę
Prosimy o dołączenie CV i klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez Work Service S.A. oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...