- praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące)
- rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM
- rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów
- współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych
- bardzo dobrej organizacji pracy
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności pracy pod presją czasu
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku od 7:30 do 20:00 oraz w kilka sobót w roku od 8:00 do 16:15
- dostępności na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość pracy na część etatu
- ubezpieczenie na życie
- plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie do karty Multisport
- specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami
- miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY
Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.
Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.
- praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące)
- rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM
- rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów
- współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych
- bardzo dobrej organizacji pracy
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności pracy pod presją czasu
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku od 7:30 do 20:00 oraz w kilka sobót w roku od 8:00 do 16:15
- dostępności na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość pracy na część etatu
- ubezpieczenie na życie
- plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie do karty Multisport
- specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami
- miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY
Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.
Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.