Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Kontakt telefoniczny z Klientami, głównie połączenia przychodzące
- Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail
- Dostarczanie Klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług
- Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom,
- Współpraca z pracownikami działu Wsparcia Technicznego
- Realizacja działań promocyjnych w firmie
- Kreowanie u Klientów unikalnych doświadczeń podczas korzystania z naszych usług,
- Ogromnej dawki entuzjazmu i pozytywnego myślenia
- Łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie),
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Gotowości do pracy zmianowej w godz. 7.00 - 18.00
- Zaangażowania i przejawiania inicjatywy
- Energii i charyzmy w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałości w pokonywaniu trudności
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Odporność na stres
- Doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta lub telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
- Stabilne zatrudnienie
- Niezbędne szkolenie do pracy
- Umowę cywilno-prawną