- praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
- rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM;
- rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
- współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
- dobrej znajomości pakietu MS Office;
- umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- umiejętności pracy w zespole;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godz. 7:30 - 20:00.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość pracy zdalnej;
- ubezpieczenie na życie;
- plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę;
- prywatną opiekę medyczną;
- dofinansowanie do karty Multisport;
- specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
- pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park - Wólczańska 178);
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
- możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;
- miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.).
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY
Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.
Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.
- praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
- rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM;
- rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
- współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
- dobrej znajomości pakietu MS Office;
- umiejętności analitycznego myślenia oraz wysokich umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- umiejętności pracy w zespole;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godz. 7:30 - 20:00.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość pracy zdalnej;
- ubezpieczenie na życie;
- plan emerytalny PPE w całości opłacany przez Pracodawcę;
- prywatną opiekę medyczną;
- dofinansowanie do karty Multisport;
- specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
- pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park - Wólczańska 178);
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
- możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;
- miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.).
- PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
- UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
- DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
- ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
- UPS UNIVERSITY
- PROGRAM ONBOARDINGOWY
- PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
- PROGRAM EMERYTALNY
Ponad 480 000 pracowników UPS na całym świecie zaangażowanych jest każdego dnia w dostarczanie ponad 20 milionów przesyłek do miejsc docelowych. Nasz sukces opiera się na pracy zespołowej i dążeniu do doskonałości we wszystkim, co robimy. W naszych programach rozwojowych pracownicy UPS odkrywają dziś, kim mogą stać się w przyszłości. Jesteśmy szczególnie dumni z naszego Programu „Women Leadership Development”, przełomowej inicjatywy dla kobiet w branży logistycznej.
Kochamy logistykę, ponieważ pasjonują nas ludzie. Nie tolerujemy nierównego traktowania - ani w procesie rekrutacji, ani w codziennej pracy naszych zespołów.