Ogłoszenie numer: 125286, z dnia 2010-12-08
Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk, stali oraz produktów i usług pokrewnych. Timken zatrudnia 17,000 pracowników w zakładach i biurach zlokalizowanych w 26 krajach na całym świecie. Do Biura Obsługi Klienta w Sosnowcu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
Celem stanowiska jest koordynacja procesów logistycznych dla zapewnienia terminowej obsługi zdefiniowanej grupy klientów niemiecko i francuskojęzycznych (od zapytania ofertowego do wysyłki produktu). Wymagana jest współpraca zarówno w zespole obsługi klienta, jak i z innymi działami firmy Timken na całym świecie (produkcja, finanse, marketing, sprzedaż, magazyn, transport).
Wymagania
- wykształcenie licencjackie/magisterskie (ekonomiczne/filologiczne/techniczne) lub roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - swoboda w komunikacji pisemnej i telefonicznej po niemiecku i angielsku lub francusku i angielsku z klientami, dla których języki te są rodzimymi - dobra organizacja i priorytetyzacja pracy - umiejętność logicznego myślenia i podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych - znajomość środowiska Windows XP oraz arkusza Microsoft Excel - szybkie przyswajanie wiedzy, samodzielność w pracy i umiejętność współpracy w zespole - znajomość SAP R/3 oraz innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- intensywne szkolenie produktowe i systemowo-proceduralne pod okiem doświadczonego pracownika - wysoki standard pracy w międzynarodowym środowisku - pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole