Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Manpower
Gliwice
praca stacjonarna
3405 dni temu
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Gliwice
Nr Ref.: CSC/009/AAL
Zadania:
Współpracę i utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami
Zapewnienie optymalnej komunikacji i obsługi Klientów poprzez dostarczanie punktualnych, wyczerpujących i terminowych informacji, uwag, ostrzeżeń dotyczących ich wymagań
Normalne i dodatkowe planowanie i organizacja transportów
Realizowanie polityki zapasów odnośnie sprzedawanych wyrobów
Wprowadzanie / kontrolę / utrzymanie danych w systemie oraz sporządzanie wymaganych raportów
Zarządzanie opakowaniami klienta
Współpracę z innymi działami / osobami w firmie, których wkład jest wymagany do spełnienia żądanego zapotrzebowania
Dbanie o zadowolenie Klienta w sposób proaktywny i reaktywny, promując równocześnie wizerunek firmy
Ustalanie priorytetów odnośnie planów produkcyjnych, analiza planu produkcji w porównaniu z planem i realizacją dostaw
Wymagania:
min 2- letnie doświadczenie w pracach z analogicznym zakresem obowiązków
biegła znajomość języka czeskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie
bardzo dobra znajomość MS Office (Excel/ Word)
bardzo dobre umiejętności organizacji pracy
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Bardzo dobra znajomość SAP modułu SD,
sumienność, dokładność,
zdolność do pracy samodzielnej oraz w zespole
Oferujemy:
umowę o pracę na pełen etat
możliwość rozwoju,
pracę w rozwijającej się, dynamicznej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;