Ogłoszenie numer: 894796, z dnia 2015-12-04
Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim. Zajmujemy się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych, instalacyjnych, sanitarnych, asortymentu klimatyzacji i wentylacji oraz sieci zewnętrznych.
W związku z planowanym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu obsługi Klienta on-line
Miejsce pracy: Kielce
Opis stanowiska
-
realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem obszarów sprzedaży on-line;
-
budowanie relacji z klientem, obsługa klienta za pomocą systemu on-line
Wymagania
-
doświadczenie w obsłudze klienta;
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (zamiłowanie w obsłudze komputera)
-
znajomość branży grzewczej i sanitarnej;
-
odpowiedzialność, samodzielność i własna inicjatywa;
-
pozytywne usposobienie oraz nastawienie do pracy z ludźmi;
-
wykształcenie średnie;
-
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego;
-
Uczestnictwo w ciekawych projektach;
-
Możliwość rozwoju zawodowego wraz z atrakcyjnym systemem szkoleń;
-
Praca na pełny etat.