Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Pracownik Działu Obsługi Klienta - język niemiecki
Pracownik Działu Obsługi Klienta - język niemiecki
Timken Polska sp. z o.o.
Sosnowiec, Sosnowiec - centrum
praca stacjonarna
4159 dni temu
Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk, stali oraz produktów i usług pokrewnych. Timken zatrudnia 20,000 pracowników w zakładach i biurach zlokalizowanych w 27 krajach na całym świecie.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta - język niemiecki
Miejsce pracy: Sosnowiec - centrum
Zakres obowiązków:
opieka nad przydzieloną grupą kluczowych klientów firmy Timken: logistyczna obsługa zamówień w systemie SAP, monitorowanie terminów dostaw, rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z procesem dostawy, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
współpraca z zespołem obsługi klienta oraz innymi działami firmy Timken na całym świecie (produkcja, sprzedaż, marketing)
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz j. niemieckiego umożliwiająca skuteczną komunikację z native speakerami
wykształcenie licencjackie/magisterskie (filologiczne/ekonomiczne lub inne)
znajomość środowiska Windows XP oraz arkusza Microsoft Excel
umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języków obcych
wysoki standard pracy w międzynarodowym środowisku oraz przyjazną atmosferę
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...