Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• Sprzedawanie biletów komunikacji miejskiej,
• Udzielanie informacji o komunikacji miejskiej oraz taryfach opłat,
• Przyjmowanie wpłat za jazdę bez biletu,
• Przyjmowanie wniosków i skarg od pasażerów,
• Wprowadzanie danych do systemu.
Od Kandydatów oczekujemy:
• Minimum średniego wykształcenia,
• Umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach,
• Dyspozycyjności,
• Umiejętności organizacyjnych,
• Wysokiej kultury osobistej oraz komunikatywność.
Nasz Klient oferuje:
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na początek w oparciu o umowę zlecenie,
• Stawkę godzinową 11 zł brutto za godzinę + premia,
• Pracę dwuzmianową (6-14; 13-21),
• Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.