Firma Schwinn Polska z siedzibą w Krakowie ul. Nad Drwiną 4 zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych oraz znalu poszukuje pracowników na stanowisko:
Pracownik działu marketingu
Miejsce pracy: Kraków, ul. Nad Drwiną 4
Opis stanowiska:
Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon)
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień
Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń
Wystawianie dokumentów sprzedażowych
Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne
Komunikatywna znajomość angielskiego pozwalającą na prowadzenie rozmowy i poczty e-mail
Wymagania:
Dobra organizacja pracy
Umiejętność efektywnej obsługi pakietu MS Office, w tym dobrej znajomości programu Excel
Dokładność i systematyczność
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
Oferujemy:
Ciekawą pracę w stabilnej międzynarodowej firmie
Interesującą pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego
Szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności w zawodowe
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz zaangażowania
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Nadsyłanie zgłoszeń: 20 grudnia 2024 Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r. Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny, następnie na rok z możliwością przedłużenia Liczba wolnych stanowisk: 1
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...