Firma Schwinn Polska z siedzibą w Krakowie ul. Nad Drwiną 4 zajmująca się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych oraz znalu poszukuje pracowników na stanowisko:
Pracownik działu marketingu
Miejsce pracy: Kraków, ul. Nad Drwiną 4
Opis stanowiska:
Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon)
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień
Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń
Wystawianie dokumentów sprzedażowych
Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne
Komunikatywna znajomość angielskiego pozwalającą na prowadzenie rozmowy i poczty e-mail
Wymagania:
Dobra organizacja pracy
Umiejętność efektywnej obsługi pakietu MS Office, w tym dobrej znajomości programu Excel
Dokładność i systematyczność
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
Oferujemy:
Ciekawą pracę w stabilnej międzynarodowej firmie
Interesującą pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego
Szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności w zawodowe
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz zaangażowania
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Nadsyłanie zgłoszeń: 20 grudnia 2024 Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r. Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny, następnie na rok z możliwością przedłużenia Liczba wolnych stanowisk: 1
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa umów z podmiotami zagranicznymi (w języku angielskim), obsługa systemu SAP (wprowadzanie faktur), zakupy finansowane przez Jednostkę (dla Katedr i Zakładów oraz organizacji studenckich i sekcji sportowych), prowadzenie wpłat...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;