specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Przetwarzanie faktur do płatności. Zarządzanie zobowiązaniami dla różnych podmiotów i dostawców. Realizacja transakcji i wykonywanie operacji księgowych, takich jak utrzymanie kont, wprowadzanie zapisów oraz uzgadnianie ksiąg rachunkowych. Analiza i interpretacja...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płac zgodnie z przepisami prawa pracy Kompleksowa obsługa w zakresie płac pracowników oraz osób współpracujących ze spółką w ramach umów cywilnoprawnych, Sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz deklaracji...
Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
Pracownik Działu Księgowości ze znajomością języka czeskiego
Pracownik Działu Księgowości ze znajomością języka czeskiego
Manpower
małopolskie, Łódź
praca stacjonarna
3429 dni temu
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Księgowości ze znajomością języka czeskiego
Praca Stała
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: KCZ/050/DUM
Zadania:
Procesowanie faktur zakupowych w systemie SAP - wstępne wprowadzanie i księgowanie
Kontrola nad zgodnością dokumentów księgowych
Tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych
Weryfikacja i kodowanie faktur
Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne od dostawców i klientów wewnętrznych
Rozwiązywanie kwestii problematycznych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe – preferowane w obszarze Finansów i Rachunkowości lub Ekonomii
Mile widziane uprzednie doświadczenie w działach księgowości
Mile widziane doświadczenie w SSC/BPO
Bardzo dobra znajomość języka czeskiego- warunek konieczny
Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość MS Excel
Gotowość relokacji do Łodzi
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)
Pracę w oparciu umowę o pracę
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Pracę w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym w centrum Łodzi
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Przetwarzanie faktur do płatności. Zarządzanie zobowiązaniami dla różnych podmiotów i dostawców. Realizacja transakcji i wykonywanie operacji księgowych, takich jak utrzymanie kont, wprowadzanie zapisów oraz uzgadnianie ksiąg rachunkowych. Analiza i interpretacja...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płac zgodnie z przepisami prawa pracy Kompleksowa obsługa w zakresie płac pracowników oraz osób współpracujących ze spółką w ramach umów cywilnoprawnych, Sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz deklaracji...
Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...