OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie do Marketu OBI w Warszawie przy Al. Krakowska 102/114 poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem i obsłudze reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Uprzejmość i zorientowanie na klienta
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- Komunikatywność
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Uczciwość i odpowiedzialność
- Znajomość przepisów prawa konsumenckiego będzie dodatkowym atutem
-
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
-
Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
-
Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
-
Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna