Ogłoszenie numer: 1225413, z dnia 2016-08-16
Jesteśmy jedną z największych na świecie firm, specjalizujących się w świadczeniu usług logistycznych dla prężnie rozwijającej się branży e-commerce - handlu internetowego. Dla naszych Klientów wysyłamy kilkadziesiąt milionów paczek rocznie. W Europie zatrudniamy 3500 pracowników, którzy cenią firmę Docdata za szacunek i uznanie, a także uczciwość i otwartość.
W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce poszukujemy do naszego oddziału w Świebodzinie kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu IT Helpdesk
Miejsce pracy: Świebodzin
Opis stanowiska
Jako pracownik działu IT Helpdesk będziesz miał czynny udział w rozwoju firmy oraz możliwość uczestniczenia w interesujących projektach. Będziesz miał okazję poznać najnowsze technologie wykorzystywane w międzynarodowej firmie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Analiza oraz rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym
- Analiza oraz rozwiązywanie problemów z systemami drukowania
- Konfiguracja, analiza oraz rozwiązywanie problemów oprogramowania stosowanego w firmie
- Tworzenie raportów i analiz
- Kontrola procesów automatycznych i półautomatycznych
Wymagania
Ta oferta jest dla Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz wykształcenie o profilu informatycznym (min. szkoła średnia)
- Znasz SQL
- Znasz systemy operacyjne Windows Server, Windows XP i wyższe, Linux
- Znasz pojęcia związane z sieciami LAN oraz WAN
- Jesteś elastyczny i szybko się uczysz
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
Oferujemy
- Bezpieczne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Różnorodne szkolenia dla pracowników